100 dni na zwrot

Zadowolenie lub zwrot pieniędzy!

Gwarantujemy Ci swobodę wyboru oraz możliwość oceny produktu po jego otrzymaniu. Jeśli zakupione rajstopy, odzież, czy kostium kąpielowy nie spełniają w rzeczywistości Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać nam powodów zwrotu. Będziemy jednak wdzięczni za wszystkie przekazane uwagi. Pozwoli nam to wypracować model sprzedaży lepiej dostosowany do oczekiwań Klientów.

 Jak zwrócić zakupiony towar?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu: FORMULARZ ZWROTU
  2. Będziemy wdzięczni jeśli zwracany przez Ciebie towar będzie w oryginalnym opakowaniu, a do paczki dołączysz otrzymany paragon.
  3. Zapakuj staranie produkt.
  4. Wyślij paczkę na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1B
98-220 Zduńska Wola

PAMIĘTAJ:

  • Przy zwrocie, który nie wynika z powodu uszkodzenia towaru bądź naszej pomyłki, ponosisz koszty przesyłki, nie podlegające zwrotowi.
  • Musisz mieć świadomość zmniejszenia wartości towaru, wynikającą z  jego użytkowania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  • W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do firmy przesyłki, zwrócimy pieniądze na podany w formularzy numer konta.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" z uwagi na brak możliwości ich odbioru.
  • Mając na względzie bezpieczeństwo paczki, polecamy odsyłanie towarów zarejestrowanymi przesyłkami.

  Twoje dane osobowe podane w formularzu zostaną przekazane w celu obsługi zwrotu do sklepu Gatta, prowadzonego przez FERAX sp. z o.o.