FAQ
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.
Jeśli złoże dwa zamówienia, czy mogę je połączyć ?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Przy zamówieniach do 169 zł koszt dostawy w zależności od przewoźnika między 10,00 - 15,90.
Zamówienia powyżej 169 zł wysyłamy GRATIS.
Czy mogę zamówić towar na adres zagraniczny?
Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.
Czy mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym?
Zamówienia można odbierać w wybranych salonach. Czas realizacji zamówienia z odbiorem w salonie to 2-3 dni robocze. Swoje zamówienie możesz odebrać w przeciągu 5 dni od momentu otrzymania informacji, że paczka jest gotowa do odbioru. Po upływie tego czasu, nie będzie możliwości odbioru przesyłki w wybranym Salonie.
Jakie są formy płatności?
Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU, PayPal), przelewem bankowym.
Wybrałam płatność online a nie dokonałam wpłaty, co zrobić ?
W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:
SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Łaska 197a
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603
Czy mogę oddać zakupione produkty?
Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 30 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Formularz zwrotu
Paczkę należy odesłać na adres:
Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
Nie odbieramy paczek z paczkomatu.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.
Czy można dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym?
Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:
Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
Nie odbieramy paczek z paczkomatu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.
Co zrobić w przypadku gdy zamówiony towar jest uszkodzony?
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.
Czy jest możliwość uzyskania rabatu?
Zapisując się do newslettera jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.