FAQ

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.

Jeśli złoże dwa zamówienia, czy mogę je połączyć ?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Przy zamówieniach do 169 zł koszt dostawy w zależności od przewoźnika między 10,00 - 15,90.


Zamówienia powyżej 169 zł wysyłamy GRATIS.

Czy mogę zamówić towar na adres zagraniczny?

Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.

Czy mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym?

Zamówienia można odbierać w wybranych salonach. Czas realizacji zamówienia z odbiorem w salonie to 2-3 dni robocze. Swoje zamówienie możesz odebrać w przeciągu 5 dni od momentu otrzymania informacji, że paczka jest gotowa do odbioru. Po upływie tego czasu, nie będzie możliwości odbioru przesyłki w wybranym Salonie.

Jakie są formy płatności?

Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU, PayPal), przelewem bankowym.

Wybrałam płatność online a nie dokonałam wpłaty, co zrobić ?

W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:

SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Łaska 197a
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603

Czy mogę oddać zakupione produkty?

Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 30 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Formularz zwrotu

Paczkę należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola


Nie odbieramy paczek z paczkomatu.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

Czy można dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym?

Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola


Nie odbieramy paczek z paczkomatu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?

Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.

Co zrobić w przypadku gdy zamówiony towar jest uszkodzony?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.

Czy jest możliwość uzyskania rabatu?

Zapisując się do newslettera jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.