Franczyza
GATTA
Prowadzenie firmy w modelu franczyzowym to sprawdzone rozwiązanie i gotowy pomysł na dochodowy biznes. Stanowi idealne rozwiązanie, jeśli chcesz zminimalizować ryzyko niepowodzenia lub jeśli po prostu nie masz pomysłu na własną działalność.
Franczyza daje Ci możliwość prowadzenia biznesu w oparciu o model, który został sprawdzony przez setki, a nawet tysiące osób. Dostajesz nie tylko gotowy pomysł, ale również standardy i wytyczne, które należy spełnić, aby z powodzeniem prowadzić i rozwijać biznes. Następnie, na każdym etapie, zapewniamy Ci wsparcie zarówno merytoryczne jak i marketingowe.
O Nas
MAMY JUŻ PONAD 30 LAT DOŚWIADCZENIA
GATTA to polska firma założona w latach 90-tych, będąca niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny. Jej siedziba mieści się w Zduńskiej Woli. Właścicielem marki GATTA jest Grupa Ferax. Nasze wyroby powstają od początku do końca w POLSCE, pod naszą kontrolą, zgodnie z europejskimi normami i standardami.
Flagowym wytworem marki są przede wszystkim wyroby pończosznicze – rajstopy, pończochy, podkolanówki, skarpetki. W rozszerzającym się asortymencie znajduje się także: bielizna i odzież bezszwowa, gorseteria, homewear, bielizna i odzież sportowa oraz stroje kąpielowe. W swoim portfolio GATTA posiada również ofertę produktów bieliźnianych, odzieżowych i pończoszniczych dedykowanych mężczyznom i dzieciom.
O franczyzie
Co zyskujesz otwierając salon pod naszym szyldem?
- KORZYSTNĄ FORMUŁĘ WPÓŁPRACY POD SZYLDEM SILNEJ POLSKIEJ MARKI
- DOSTAJESZ GOTOWY, SPRAWDZONY KONCEPT SALONU
- WSPARCIE MARKETINGOWE W PRZYGOTOWANIU SALONU DO OTWARCIA I PODCZAS DZIAŁALNOŚCI
- STAŁE WSPARCIE DEDYKOWANEGO OPIEKUNA
- DUŻY BIZNES PRZY RELATYWNIE NIEDUŻYM WKŁADZIE FINANSOWYM
- ATRAKCYJNE WARUNKI HANDLOWE
Co oferujemy?
• wsparcie przy procesie prowadzenia działalności sprzedażowej;
• wsparcie podczas przystosowywania lokalu na potrzeby inwestycji;
• identyfikację punktu sprzedaży poprzez wykorzystanie znaku towarowego GATTA;
• zapewnienie jednolitego wyglądu wnętrza salonu pod kątem kolorystyki, stylistyki;
• depozyt towaru znajdującego się w punkcie sprzedaży;
• zestaw komputerowy z systemem sprzedażowym;
• czynny udział w polityce reklamowo – marketingowej;
• udział pracowników w szkoleniach;
• prowizję na poziomie 40% wartości od miesięcznego obrotu netto;
• posiadanie umowy najmu lokalu użytkowego na okres zawieranej umowy – preferowane lokale usytuowane w centrach handlowych o powierzchni ok. 40-50 m. kw.;
• sprzedaż produktów zgodnie z zasadami stosowanymi na salonach sprzedaży detalicznej;
• nadzór nad funkcjonowaniem salonu z zachowaniem zasad i standardów zgodnych z Księgą Procedur;
• zapewnienie komunikacji salonu z centralą,
• raportowanie o bieżącej działalności punktu handlowego,
• zawarcie umowy ubezpieczenia salonu na okres obowiązującej umowy,
• zabezpieczenie finansowe w ustalonej formie – deklaracja wekslowa, kaucja lub gwarancja bankowa
• 3 000 zł + VAT – jednorazowa opłata wstępna płacona na podstawie faktury
• wystawionej przez FERAX;
• 349 zł + VAT – miesięczna opłata franczyzowa, płatna na konto FERAX do 10 dnia każdego miesiąca;
• 15 000 zł – 100 000 zł – koszty inwestycji związane z przystosowaniem lokalu do obowiązujących standardów;
• 35 000 zł – 50 000 zł – koszt wykonania mebli salonowych;


