FAQ
Czy rejestracja jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?
Nie, jednak rejestrując konto możesz zapamiętać adres dostawy oraz masz dostęp do takich opcji jak: status zamówień, historia zakupów, lista ulubionych produktów. Dodatkowo masz możliwość korzystania z promocji dla stałych klientów.
Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?
Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie „Załóż nowe konto” oraz podać wymagane dane. Po wpisaniu i kliknięciu „Kontynuuj” zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta.
Czy mogę dokonać zmiany danych podanych przy rejestracji?
Tak, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje konto’”, a następnie w „Dane adresowe”.
Dlaczego nie widzę cen produktów?
Ceny nie są widoczne dla osób, które korzystają z zagranicznego IP. Wystarczy, że zarejestrujesz na stronie polski adres dostawy.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.
Jeśli złoże dwa zamówienia, czy mogę je połączyć ?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Przy zamówieniach do 98,99 zł koszt dostawy to 11,90 zł.
Zamówienia powyżej 99 zł wysyłamy GRATIS.
Czy mogę zamówić towar na adres zagraniczny?
Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.
Czy mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym?
Zamówienia można odbierać w wybranych salonach.
Jakie są formy płatności?
Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU, PayPal), przelewem bankowym.
Wybrałam płatność online a nie dokonałam wpłaty, co zrobić ?
W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:
SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603
Czy mogę oddać zakupione produkty?
Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 100 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Paczkę należy odesłać na adres:
Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
Nie odbieramy paczek z paczkomatu.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.
Czy można dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym?
Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:
Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
Nie odbieramy paczek z paczkomatu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.
Co zrobić w przypadku gdy zamówiony towar jest uszkodzony?
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.
Czy jest możliwość uzyskania rabatu?
Zapisując się do newslettera jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.