FAQ

Nie, jednak rejestrując konto możesz zapamiętać adres dostawy oraz masz dostęp do takich opcji jak: status zamówień, historia zakupów, lista ulubionych produktów. Dodatkowo masz możliwość korzystania z promocji dla stałych klientów.

 

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie „Załóż nowe konto” oraz podać wymagane dane. Po wpisaniu i kliknięciu „Kontynuuj” zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta.

 

Tak, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje konto’”, a następnie w „Dane adresowe”.

 

Ceny nie są widoczne dla osób, które korzystają z zagranicznego IP. Wystarczy, że zarejestrujesz na stronie polski adres dostawy.

 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.

 

Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.

 

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

Przy zamówieniach do 98,99 zł koszt dostawy to 11,90 zł.

Zamówienia powyżej 99 zł wysyłamy GRATIS.

 

Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.

 

Zamówienia można odbierać w wybranych salonach.

 

Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU, PayPal), przelewem bankowym.

 

W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:

SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603

 

Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 100 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

formularz zwrotu

Paczkę należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola


Nie odbieramy paczek z paczkomatu.

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

 

Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola


Nie odbieramy paczek z paczkomatu.

 

Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.

 

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.

 

Zapisując się do newslettera jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.