Reklamacje
Procedura Reklamacji Towaru zakupionego w sklepie internetowym gatta.pl
1. Towar zakupiony w sklepie internetowym gatta.pl może być reklamowany jedynie w sklepie internetowym gatta.pl.
2. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:
Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
tel.: +48 885827827
e-mail.: gatta@gatta.pl
3. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
4. Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową.
5. Towar jest wadliwy wówczas gdy:
- właściwości towaru nie odpowiadają Polskim Normom dotyczącym wyrobów pończoszniczych, bielizny i odzieży,
- nie odpowiada podanemu przez producenta opisowi,
- nie nadaje się do celu określonego przez producenta, ma cechy zmniejszające jego wartość lub użyteczność,
- nie posiada właściwości określonych przez producenta.
6. Wszystkie reklamacje podlegają analizie przez Dział Kontroli Jakości.
7. Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Działu Kontroli Jakości.
8. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
9. Przy drugiej reklamacji tego samego produktu nawet na inna wadę klient ma prawo żądać zwrotu gotówki.
10. Czas na złożenie reklamacji od daty zakupu to 2 lata, od daty zauważenia wady 1 rok.
11. Koszt wysyłki pokrywa Sprzedający. Przed nadaniem przesyłki prosimy o kontakt mailowy gatta@gatta.pl
Prosimy skorzystać z formularza reklamacyjnego, który należy dołączyć do paczki.
Formularz reklamacyjny dla sklepu internetowego
Procedura Reklamacji Towaru zakupionego w salonach stacjonarnych
1. Towar moze być reklamowany w każdym salonie stacjonarnym lub bezpośrednio w Dziale kontroli jakości.
2. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
3. Reklamacje będą przyjmowane na podstawie dowodu sprzedaży (paragon, faktura VAT, wyciąg z konta bankowego).
4. Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową.
5. Towar jest wadliwy wówczas gdy:
- właściwości towaru nie odpowiadają Polskim Normom dotyczącym wyrobów pończoszniczych, bielizny i odzieży,
- nie odpowiada podanemu przez producenta opisowi,
- nie nadaje się do celu określonego przez producenta, ma cechy zmniejszające jego wartość lub użyteczność,
- nie posiada właściwości określonych przez producenta.
6. Przyjmujący reklamację ma obowiązek sprawdzenia jakości towaru w celu zweryfikowania zasadności reklamacji.
7. Wszystkie reklamacje podlegają analizie przez Dział Kontroli Jakości.
8. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad fabrycznych podczas zakupu (w sytuacji kiedy produkt nie nosi śladów użytkowania) pracownik Salonu ma obowiązek wymienić wadliwy produkt na pozbawiony wad (ten sam model, rozmiar i kolor).
9. Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Działu Kontroli Jakości.
10. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
11. Przy drugiej reklamacji tego samego produktu nawet na inna wadę klient ma prawo żądać zwrotu gotówki.
12. Czas na złożenie reklamacji od daty zakupu to 2 lata, od daty zauważenia wady 1 rok.