Polityka zwrotu kosztów
Polityka zwrotów
1. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów odesłania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien przesłać do Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu (np. w formie pisemnej lub elektronicznej).
- Sprzedawca potwierdzi otrzymanie oświadczenia niezwłocznie drogą elektroniczną.
2. Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
- towar został wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- towar ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia,
- towar dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.
3. Procedura zwrotu
- Klient powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy:
ul. Łaska 197 A, 98-220 Zduńska Wola, tel 885 827 827
nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. - Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru.
4. Zwrot płatności
- Sprzedawca zwróci wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innej niż najtańsza forma dostawy) w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób.
5. Reklamacje i wymiany
- Niezależnie od prawa odstąpienia, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady towaru – na zasadach przewidzianych w regulaminie sklepu i obowiązujących przepisach prawa.
- W przypadku wymiany towaru procedura jest analogiczna do procedury zwrotu.
6. Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta przekazane w związku ze zwrotem są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności dostępną w sklepie.
- Sprzedawca może przetwarzać dane Klienta w celu obsługi procesu zwrotu, reklamacji lub wymiany.